For virksomheder

Kulturugen er bygget på nye og anderledes samarbejder - særligt mellem kultur- og erhvervsliv. Når kulturen og erhvervslivet møder hinanden, skabes der aha!-oplevelser og værdi for alle.

Som en del af Kulturugen Aha! får din virksomhed

  • Mulighed for at knytte ikke bare gode historier, men også store oplevelser til din virksomhed
  • Mulighed for at nå ud til nye målgrupper, der normalt ikke er opmærksomme på din virksomhed. Gennem kulturugen kan de opleve din virksomhed som en relevant arbejdsplads og drivkraft i lokalområdet.
  • Opmærksomhed i hele landsdelen og intensiv markedsføring omkring uge 10 som en del af en større historie. Kulturugens kommunikationsgruppe tilbyder at samarbejde om, hvordan du bruger Kulturugen til at styrke dit brand.
  • Mulighed for at knytte dine medarbejdere tættere til din virksomhed gennem fælles kulturelle oplevelser.

Sådan gør du
  • Du vælger en dag i uge 10 (mandag d. 2. til søndag d. 8. marts 2020), hvor du vil lægge scene til et arrangement
  • Du finder ud af, hvad er skal opleves hos jer - teater, koncert eller noget helt tredje, du bestemmer
  • Arrangementet skal være åbent for alle. Du beslutter, om det er gratis, eller skal koste noget at deltage i arrangementet og du har gratis adgang til billetsystem



Highlights

foto: Betina Fleron Hede